torsdag 13 januari 2011

Lite bloggtorka...här kommer en cliffhanger!

Jag är ju skyldig er en dragning av vinster i 100 000-tävlingen, detta är på ingående, har varit lite annat under veckan och så vandrar tankarna till den snart annalkande semestern, ser verkligen fram emot detta!

Idag har jag varit på veckans första "riktiga" loppisbesök, PMU i Sandviken, detta tänkte jag berätta om också, det är ju ett ställe man aldrig blir besviken på trots att man kommer flera timmar efter öppningstid :-)



Stay tuned!

3 kommentarer:

Re-dizain sa...

Ja du Movarp...håller med dig att man inte orkar med bloggen för tillfället. Mycket annat som tar tid. Åh resa...vart? Själv är jag ute efter en resa till solen i februari..får se om det blir någon!
Loppis, det var länge sedan jag fyndat ordentligt...igår var jag på en loppis och fick p-böter på 500:-..men det är preskiberat nu..PMU, fast i Vårgårda, blir på lördag, äntligen ! Det är min bästa loppis, aldrig kommit hem utan fynd från PMU. Dom är bäst:)

Herr Movarp sa...

Vi ska till Kap Verde :-)

Re-dizain sa...

Nu ser jag att jag missat ditt svar..det låter underbart!! Vi skall lite närmare, till GC Puerto de Mogan, litet lugnt ställe...bara lata sig och inte göra något, skönt!! Ha en underbar semester om vi inte "ses" innan.