fredag 20 augusti 2010

Kul med ökat intresse!

Jag vill passa på att tacka mina läsare lite för alla besök som strömmar in på sidan, Porslinsbloggen närmar sig 200 unika läsare/dag vilket jag tycker är fantastiskt! Hurra! Snart har bloggen haft 70 000 besökare sedan jag la in räknaren under 2008/2009, de flesta besöken har kommit det senaste 2 åren såklart. Sammantaget tycker jag mig se en trevlig trend, fortsätt besöka mig så ska jag fortsätta med rapporterna och reportagen från retrovärlden!



Next on Porslinsbloggen: Veckans fynd, en lugn start efter semestern!

6 kommentarer:

Eli sa...

Bra! Kommer aldrig att sluta läsa Porslinsbloggen!

Randiga Tråden sa...

Grattis, du har så mycket spännande att berätta.

Lybtar sa...

Vi kommer så klart också att fortsätta följa bloggen.

UpsalaEkeby sa...

Är en välförtjänt ökning du har fått!!
Du lyckas blanda friskt mellan olika ämnen, som alla är intressanta och rika på fakta! Vilket gör att man ständigt läser nya inlägg, men även går tillbaka till gamla för att läsa och förkovra sig!

Skaffaren sa...

Kvalitet lönar sig alltid!
Keep up the good work.

TUSEN VASER sa...

Vad roligt att du har så många besökare, du som har sån koll på porslinet!!!GRattis