onsdag 16 september 2009

Jubileum?

Femtiotalsjakten ska ju ha 1-årsjubileum i morgon med bl.a. en tävling, vilket är kul! Jag försökte dra mig till minnes när jag startade bloggen och konstaterade då att mitt första inlägg kom 19 september 2007, dvs 3 år sen nu på lördag...tänk vad tiden går! Jag skrev sen inget förrän 24 april 2008, så det var väl egentligen då bloggen drog igång på riktigt. Mitt firande på lördag blir sparsamt, kanske ett glas vin eller en whisky i hemmets lugna vrå, något inlägg på bloggen blir det väl troligen, men ingen tårta i alla fall förrän det riktiga jubileet nästa år! Vad säger du Libby, blir det tårta i bloggen i morgon? ;-)

1 kommentar:

Libby sa...

Grattis i förhand! Njae, det blir nog ingen tårta. Har faktikst letat efter en tårtbild i gamla tidningar, men inte hittat någon passande. Det blir ungefär 365fallande löv istället för ett ljus!