torsdag 1 oktober 2009

Lyckad försäljning!

Jag kan känna mig nöjd med mina auktioner som avslutades igår, det mesta blev sålt och resultatet var över förväntan!

Nu återstår bara det trista arbetet med packning,vägning och beställning av frakt, men men, det måste ju göras det med!

Jag har fortfarande massor att göra på jobbet, tre stora projekt med pressade tidsplaner kräver sitt, så det blir inte så många loppisbesök och inte så mycket att visa upp här i bloggen, jag spånar istället på andra grejer som jag kan skriva om, men det dröjer några dagar innan det kommer nåt i bloggen, pakethanteringen måste avslutas först!

1 kommentar:

Helena sa...

Har faktiskt saknat ditt bloggande. Tänkte nog att du blivit helt "utbränd" efter förra veckans storfyndande..... Jag har en liten utlottning på min blogg om du är intresserad! ;-)