torsdag 11 mars 2010

Synnerligen torftigt med fynden senaste dagarna

Jag har inte hunnit på loppis särskilt mycket denna vecka, vilket visar sig bland de icke existerande fynden jag inte samlat på mig under veckan...kanske en sväng ut idag på lunchen, vem vet..? Nåja, det lilla jag hittat kommer snart att visas här på bloggen, dock inte idag, för meningen med detta inlägg var bara att berätta att jag på lördag kommer att stå och sälja lite på stora loppisen i Falun, den som ligger i närheten av Rusta vid utfarten från Falun mot Borlänge. Det blir en liten rensning av grejer från mina samlingar, samt en del av barnens prylar och kläder som inte läängre passar. Jag kommer att ha bord nr 65 för hugade spekulanter!




Chansen finns att göra fynd såklart, jag lovar att ta med några godbitar, men är det nåt speciellt ni skulle vara sugna på så kanske jag kan lägga i det i mina lådor med, vem vet :-)

Välkomna ska ni vara i alla fall, kl. 09.00 slås portarna upp och loppisen har öppet till 14.00. Chansen är som alltid störst i början, men å andra sidan kan det ju bli rea i slutet, vem vet ;-)

4 kommentarer:

Loppisletaren sa...

Attans att man bor så lång ifrån...

Libby sa...

Kul! Ja, Falun är en bit bort tyvärr. Men kanske har du sommarloppis i år också?

Herr Movarp sa...

Ja, jag skulle nog inte åka till Falun bara för detta loppisbord, men det är ju kul för de som bor runtomkring, om inte annat bara att komma förbi och ta ett snack!

Libby: Jo, så blir det nog...bland alla andra grejer som kommer att stå på gården när vi ska isolera och greja i sommar, blir nog inte så mycket resor bort skulle jag tro...boden är fylld med grejer från förra sommaren och mer finns att fylla på med :-)

Lybtar sa...

Det hade varit roligt att vara där. Vi gör samma sak på Gps stora loppmarknad här i gbg i april.
Håller på i detta nu och ser vad vi skall sälja.