söndag 14 februari 2010

En trio Zebror

Jag fick hem en Tradera-vinst i veckan, tyvärr inte i det skick jag trodde, en tvist med säljaren föreligger, men i alla fall kul att ha den! En turkos Zebra tekopp har landat i hemmet!

Jag parkerade den bredvid de andra färgerna som jag har, så de tillsammans bildade denna trio!

Titta och njut!



Ps. Om det finns någon därute i Zajber-spejs som har fat till gröna, turkosa eller andra Zebror är jag intresserad att köpa! Jag saknar även minst två färger till av Zebra i samlingen, den bruna och den röda! ds.

4 kommentarer:

Libby sa...

Grattis! Vilken vacker trio!

Anna sa...

Sååå fina! Tråkigt att skicket på den turkosa inte var så bra. Jag suktade efter den på Tradera jag med men såg att du fick den :)

Jenny sa...

Fint med alla färgerna. Tråkigt med skicket, alltid svårt med tradera på det viset.

Herr Movarp sa...

Libby: Ja, verkligen härligt, suktar efter mer!
Anna: Tur för dig att du inte bjöd över, du hade blivit besviken...eller fått en arg västerbottning efter dig ;-)

Jenny: Jo så är det, men de flesta är justa och betalar tillbaka en del av kostnaden i alla fall, vi får se hur det går i detta fall...