lördag 14 november 2009

Inredning ja...

Jag har suttit och gluttat lite i en del inredningsbloggar och konstaterat att jag skulle vilja ta finare bilder, bilder på grejerna i en fin trivsam miljö. Det går inte. Det finns ingen sån fin trivsam miljö i vårt hus just nu, varenda vägg borde målas eller tapetseras kan jag konstatera...inte heller finns det nåt vackert ljus som strålar in genom fönstren, delvis beroende på det osannolikt gråa vädret den senaste tiden, delvis beroende på att det är kolmörkt ute...just nu alltså.

Jag tror jag får göra ett anti-inredningstema bara för att ni ska förstå och komma åkandes med glädjen att kunna hjälpa...eller..:-)...?

3 kommentarer:

Loppisletaren sa...

hahahha
känner igen det där! vissa har så fina och häftiga bilder på sina bloggar, medans vi vanliga tar kort på en vas och då blir det just en vas! ;o)

Helena sa...

Hav förtröstan! Kolla på mina tv-rumsbilder! Inte speciellt fint och välordnat!!! Hehe....

Libby sa...

Hahaha, ja, just nu finns det ju INGET LJUS att ta bilder i. Allt blir muggigt. Fast jag brukar kräma på litet i bildbehandlingsprogrammet, hehe.
Ett anti-inlägg vore jättekul, jag kan hänga på med ett "det misslyckade hörnet-inlägg.