lördag 26 maj 2012

Begagnat Lego!

På sistone har jag haft väldigt tur att hitta flera lådor med Lego på loppisar till mina barn. Alla som köpt Lego vet ju hur dyrt det brukar vara så med tanke på det så var detta verkligen otroliga fynd! Den första satsen (8415) hittade jag för några veckor sen, förpackningen var kvar, visserligen lite bryskt behandlad, men i övrigt så var den "oöppnad", påsarna med Lego var inte öppnade. 50 spänn gav jag för den...


Denna stora ( 8386) hittade jag igår, en Ferrarri F10 i skala 1:10. Modellen var färdigbyggd, reservdelspåse var med liksom ritningar och originalkartong. Jag har ingen koll på vad den kostar egentligen, men 100 kr var nog okej :-)


Riktiga fynd kan man göra om man har tur!

2 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Min make som är något av en LEGO-entusiast anser att du gjort riktiga fynd! Grattis!

ordningsfrun sa...

Jag kan med visshet säga att du gjort stora fynd. Du kan nog få nästan tiodubbla priset för dem om du säljer dem vidare på rätt ställe :)
/ ordningsfru med över 700 legoset hemma