fredag 8 juli 2011

Har jag slutat loppa..?

Nej då, men det har varit lite tid till bloggandet och framför allt fotograferandet som krävs om man vill visa fynden :-)



Jag har inte riktig koll på var och när jag köpt allt, jag har ju inte egentligen hunnit vara ute så mycket...men tydligen kan man hitta saker ändå (eller har jag börjat få hustomtar som hjälper mig???) ;-)


En Vineta gräddsnipa från Gullaskruf, Kjell Blomberg


En liten fin glasvas från Murano


En elengant och stram vas från ??? Det vore kul om ni ville gissa på denna!


En tekanna från Gefle, modell AR, Arthur Percy


3 st djupa tallrikar från Rihimäki, design Aino Aalto


Glasvas från Åseda, Bo Borgström..?


Trodde ni nu att detta var allt..? Nej, det här var bara första inlägget av fler från denna veckan ;-)

Stay tuned!

2 kommentarer:

form55 sa...

Jag gissar på Höganäs på vasen.

Anonym sa...

Nittsjö på vita vasen.
kerstin