fredag 6 maj 2011

Lite tid till loppisbesöken...



Den senaste tiden har jag inte haft tid att åka runt på loppisar, renovering, nytt jobb och andra prioriteringar har gjort att det varit tämligen stilla på den fronten. De här sakerna har jag dock hittat, inte så mycket som ni ser, men men...det blir nog bra så småningom!


Flaskan känns lite som Bertil Vallien, Åfors glasbruk, men det behöver utforskas lite...20 kr


Två små krukor, en vit Nittsjö och en randig ?, summa 5 kr...


Detta var inte loppisfynd, men Tradera-köp, 30 kr gav jag för dem, helt okej! Dessa koppar är alltså Kolorita-koppar från Rörstrand, storlek kaffekopp.


En liten salladsskål från Gustavsberg, Colores av Stig Lindberg, 10 kr


Jag hittade ju en vas från Yourstone keramik, här kommer en betydligt större kanna. 15 kr.

1 kommentar:

precis en sån sa...

Jag hinner inte heller med så mycket loppande och jag har inte hunnit blogga så mycket heller.
Gillade förresten Yourstonevasen!