fredag 1 juli 2011

Hus & Hem Retro - Ny tidning!


Jag tycker ni ska ta en titt på denna tidning om ni gillar retro-inredning, här finns en massa kul att läsa, intressanta artiklar, fina bilder mm. Flera av mina blogg-vänner finns också med i tidningen, vilket är extra kul att det uppmärksammas!

Själv fick jag den hem i brevlådan igår, så jag har bara hunnit bläddra lite ännu, men det är perfekt sommarläsning och den inkluderar också en loppisguide som kan vara intressant för många!

Tidningen hittar ni i välsorterade tidningsbutiker eller kan beställas här!

5 kommentarer:

form55 sa...

Det jag gillar mest är att de har teman. I detta nummer: Alla IKEAs 70-talslampor, Lisa Larsons djur och en massa pinnstolar.

DollybirdRetro sa...

Nämen vad kul! Min syster pratade om den här tidningen, som jag aldrig hade sett förut. Trodde hos pratade i nattmössan.Den ska jag genast försöka få tag på! Spännnade!
Tack för tipset!

sandra sa...

Då ska jag genast inhandla den! Tack för tipset! :)

The StarChief sa...

Bra tidning

ordningsfrun sa...

Ska inhandlas imorgon :)