måndag 30 maj 2011

Ny dag nya tekniska problem...

Igår funkade det mesta hos blogger, men idag verkar det vara strul igen, jag kan inte få mina kommentarer att poppa upp, vilket innebär att jag varken kan kommentera eller svara...ska testa med en annan webbläsare så ska vi se om det funkar, annars är det bara att vänta igen...

Till råga på allt har min ena epost varit utslagen hela helgen, men den verkar har bättrat sig något nu, mejl droppar in i alla fall. Gmail funkar dock bra verkar det som!

2 kommentarer:

Anna sa...

Blogger krånglar hela tiden och det är väldigt irriterande! Jag kan inte lämna kommentarer inloggad på mitt googlekonto, men har kommit på att jag kan göra det om jag skriver mitt namn och webadress istället.

A-L sa...

Blogger fungerar för mig just nu, men jag väntar på en bakslag när som helst. Allt med inlägg och kommentarer fungerar så länge jag ser till att rutan om "att hålla mig inloggad" inte är ikryssad när jag loggar in.