fredag 16 oktober 2009

Efterlysning - polisbåt!

Lilleman har önskat sig en polisbåt som han kan leka med i badet, han har nu tjatat om detta hur länge som helst, så vi har dragit slutsatsen att han verkligen vill ha en båt...:-)

Jag tror att en sån här som jag visar på bilden skulle kunna vara det han menar, men det finns en viss osäkerhet...om det är någon som har en liknande eller något annat förslag så kan ni väl kontakta mig! Jag har kollat Tradera och blocket idag, där fanns inget vad jag kunde hitta. Det verkar som om just denna inte tillverkas längre, vilket ju gör det litet klurigt!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vi har precis en sån, men den leker barnen fortfarande med i badkaret, så den vill vi inte bli av med tyvärr. Viggo fick den på 5-årsdagen 2007.

Mimi sa...

Min unge modell 1993 lekte med en motsvarande playmobil sjöräddningsbåt och älskade den. Tyvärr så kan inte jag heller hjälpa, vår båt finns inpackad med allt annat playmobil som vi hade och väntar på nästa generation. Slitstarka grejer!