torsdag 2 april 2009

Utrensning, steg 1

Jag har bestämt mig nu (igen)...jag ska rensa en del i hyllorna, det kommer att ske i flera steg! Första steget innebär att jag tänker sälja en del på Tradera, jag brukar göra så ibland.
Efter en lång periods intensivt arbete, ska det bli skönt med lite ledighet = tid för familjen och lite tid att ordna med Tradera-auktioner..!
För er som inte testat så tar det massor av tid att sälja, packa och skicka...men det är kul och man kan tjäna en slant som man kan använda till nya inköp (hahaha) eller semesterpengar, som vi gjorde i somras!

Sen ska jag, under semestern, ordna loppis hemma på "gården", så det får ni hålla utkik efter, det blir inte bara porslin utan lite av varje, jag meddelar tid och plats senare!

Mina auktioner på Tradera hittar ni så småningom här:


http://www.tradera.com/auktioner/vindelbenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan igen!
vill bara säga att jag lanserat min blogg fyndchans.wordpress.com
och jag hoppas du kikar förbi nån gång!

Jag är ganska novis på ämnet men lär mig snabbt =)

Bästa hälsningar
Marcus

Sara sa...

Dina auktioner är det nog bäst att hålla koll på! Jag tänkte kolla med dig om du vet vad detta är för koppar (andra bilden uppifrån)?
http://battrebegagnat.blogspot.com/2009/04/nagra-favoriter.html